Minä olen Naksu australianpaimenkoira narttu. Täytin lokakuussa 3 vuotta ja elämääni on ehtinyt jo kaikenlaista. Luonteeltani olen melkoisen reipas. Harrastan tällä hetkellä agilityä isäntäni kanssa ja tokoilemassa käyn emäntäni kanssa. Haku-treeneistä olen kuullut puhuttavan, vaan eipä ole vielä treenejä näkynyt. Niitä odotellessa . Kotona minulla on kaverinani Martta-corgi 7kk. Kaveri on vielä aika riiviöiässä, mutta eiköhän se siitä aikuistune. Joskus poskikarvoissa roikkuminen hieman ärsyttää, mutta en viitsi pienelle useinkaan äristä. Lisäksi meillä on emännän ja isännän lisäksi kolme pientä ihmistä talossa, jotka ovat myös mainioita otuksia. Kotosalla on ihan kivaa kun siellä voi ottaa ihan lunkistikin.

Kuva tuossa vieressä on minusta viime kesältä. Kesä on hauskaa aikaa. Eniten pidän uimisesta, mutta ei veneilykään hullumpaa ole. Muuten vapaa-aikana rakastan pallopelejä ja kaikenlaisia leikkejä. Pääsinpä viime kesänä tutustumaan sellaisiin otuksiinkin joita lampaiksi sanottiin. Kummia olivat kun karkuun juoksivat .

Nelisen viikkoa sitten tapasin kivan pojan ja pääsin oikein viettämään minilomaa herrasmiehen luo. Näinä päivinä varmistuu saammeko uutisoida perheenlisäyksestä. 

Toivottavasti viihdyt blogissani.

Terveisin Naksu